Wouter-Yasmin.reismee.nl

Welkom op onze Reislog!

Hoi lieve familie, vrienden en andere geïnteresseerden!

We zijn nu precies een maand voor vertrek van de reis en daarom tijd voor het eerste bericht op onze reislog! Op dit moment zijn we druk bezig met alle voorbereidingen en ja.. er is nog genoeg te doen (rugzak, camera, kleding e.d.).

Maarrr we hebben onderhand ook al veel geregeld (vaccinaties, visa's, verzekeringen, afstuderen Wouter ;), onderhuur kamer, een paar boekingen. e.d.).
De vertrekdatum is 14 oktober en dan zullen we vanaf Düsseldorf vliegen naar Moskou, waar we na een paar daagjes op het rode plein te hebben vertoefd de trans-mongolië-express betreden die ons richting Peking brengt. Het verdere reisverloop is te zien op de kaart, dit is een planning dus er kan nog van afgeweken worden. De punaises zijn de grote plaatsen die we in ieder geval willen bezoeken. Maar wat voor nu vast staat zijn de trans-mongolië-express, en de vluchten vanuit Singapore naar Fiji, Samoa, Noord-Amerika en weer terug naar Nederland.

We zullen tijdens onze reis regelmatig een update geven met nieuwe verhalen en foto's. Via de kaart weet je altijd precies waar wij zijn!

Leuk dat je met ons meereist! ;)

Groetjes,

Wouter en Yasmin

Wilma

Wauw, ik ben de eerste met een reactie!

Lieverds, heel veel plezier met alle voorbereidingen. En we gaan jullie volgen. Elke dag!

xxxxxx Wilma

Norma

Veel succes met de voorbereidingen en daarna heeeeeeel veeel plezier met de reis. Ik ga jullie zeker volgen op deze site. Leuk!

Everdine

Wat een plannen....!!! Zo moeder,zo dochter. We "duiken" in de boeken over elk land,wat jullie aandoen. En smullen mateloos van alles wat jullie gaan beleven.

Liefs ..

opa Piet

reislustige luitjes!!
wat een plannen kunnen en mogen jullie maken!
dat is wat anders dan in onze tijd...
fijn dat jullie de gelegenheid krijgen.
omi en ik zullen jullie biddend volgen!
maar eerst nog BBQ en "bullen".
groetjes,
opa Piet

Sanne

Hoi Yasmin (en wouter ;) )
Gaaf om zo je kaart te zien waar jullie allemaal heen gaan! Heb je nog een keertje tijd om in amersfoort te komen eten en bij te praten? en is je exotische baantje op schiphol nog een succes? liefs

Petra

hallo allebei,
Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen. Dat gaan we zeker doen!!
Succes met de voorbereidingen en we zien jullie zaterdag wel met de bbq.
tot dan

Thea Mak

Lieve Yasmin en Wouter,

Wat een fijn vooruitzicht hebben jullie zo. Spannend en wat zul je veel ontmoetingen hebben in de trein.
Ik vertelde het tegen Aldert wij zijn nl ook nog van plan de Trans Siberische Express te doen(heel stuk dezelfde route)
Veel plezier met de voorbereidingen. WE zien jullie zaterdag de 18e.

Liefs, Thea

Madelief

Heel veel plezier, take care!!

xx Madelief

Everdine

Uitgezwaaid op airport Duesseldorf zijn jullie "bepakt en beladen" met de hoogst noodzakelijke spullen met 50 minuut vertraging de lucht ingegaan naar Moskou .Met een enorme zin voor alles wat komen gaat .

GOOD LUCK....

Everdine

18.00 belt een man met een krakende stem:" Ik ben van de Russische ambassade en moet u mededelen dat uw dochter hedenmiddag in Rusland in bewaren is genomen".. Oh ,jee wat is er dan aan de hand? de gierende lach van W+Y waren daarna voldoende om het bericht te ontmaskeren . Om 16.07 geland en al aardig op weg Rus te woden.

fam. Brandsen

gehoord dat jullie in Moskou zijn aangekomen en dat je Everdine gebeld had. Lachuh
veel plezier in Moskou, maak mooie foto's
liefs van ons 3 tjes

Ewout en Wilma

Leuk om ff te skypen gisteravond.
Lekker veel gelopen he??

geniet ervan, en het is hier ook koud hoor.

xxxxxxxx Ewout en Wilma

opa Piet,mede namens Omi

dag reislustige jongelui,
fijn van jullie te horen;de foto's geven een goed beeld van jullie avonturen;op die manier genieten wij een beetje mee.pas goed op elkaar en op jezelf;goede Zondag toegewenst en nog veel reisplezier.